Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~szaman86 | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr szot adres zarejestrowany26.09.2007 @21:38:36 ostatnio na stronie14.03.2011 @18:03:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3934662
digarty38 komentarze339 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Midian19    10.09.2008 @20:19:56
A zresztą jest taka niezaprzeczalna nauka jak anatomia - i mając to na uwadze łatwo jest dostrzec, że Twój ork ma zapadniętą klatę i zbyt słaby kręgosłup, by móc zarzucić sobie topór na ramię.
~Midian19    10.09.2008 @20:18:38
Ale chyba źle mnie zrozumiałeś - nie chodzi mi o to, że proporcje złe bo nieludzkie, tylko o to, że złe, bo nie tak wyglądają jakoś, no.
Wiadome, że ork to ork u ma swoją budowę - i tej właśnie budowy w Twojej pracy nie ma, jest za to inna, która mi jako subiektywnemu odbiorcy nie pasują.
+azmii    10.09.2008 @19:50:19
dzięki
~Midian19    21.08.2008 @09:48:56
Wczoraj zjechałem do domu. Getto żyje, Złoty i Przem w robocie, Korni się zainstalował u Ciebie i też chadza do pracy czasami. =p
Ogólnie to chill i nuda.
+regnar    20.08.2008 @19:40:27
dzieki :D
~Midian19    17.08.2008 @19:44:33
Zioooom! Jesteś w Polska już?
~Midian19    05.08.2008 @16:07:31
Ostatnie dwa tygodnie byłem w pracy w Mikołajkach, tyle żeby zarobić na sierpniowe szaleństwa w Gdańsku. Teraz biorę się za realizację planu - opierdalanko. :D
~Midian19    04.08.2008 @09:36:37
Hola Ziom! Co tam u was dobrego? Wszyscy żyją?
+gelaRT    30.07.2008 @09:14:31
ej ziom ty jestes z bytowa ??
_______
kurs rysunku malarstwa i projektowania : http://pracowniamig.pl/
Praca http://aaareklamy.pl/
!mayk    28.07.2008 @18:34:44
tak, jestem pewien przynajmniej ja bym to zrobil inaczej ale to w sumie twoja pracka.
Nogi są en-face, a korpus 3-4

pozdr.
ostatnio edytowane: 2008-07-28 18:44:41
_______
jeśli to czytasz, to znaczy ze sie nudzisz ...

...a jak sie nudzisz to zapraszam tu: http://www.michallisowski.blogspot.com
+regnar    28.07.2008 @01:59:55
luzik bede czekal :D

ps. dzieki :D
ostatnio edytowane: 2008-07-28 02:06:35
+regnar    26.07.2008 @23:56:02
obiecany nalot
+regnar    25.07.2008 @21:02:53
a zrobie nalot wieczorem albo jutro przy kawie mozesz sie juz bać heheheh
+regnar    25.07.2008 @16:17:51
dzięki tak pomnik jest do poprawy, wyszedl nie tak jak powinien dlatego trzeba bedzie go maznac jeszcze raz
+regnar    23.07.2008 @16:21:29
dzieki :D
~przemus    22.07.2008 @16:10:23
hej
dzieki wielkie
~Midian19    16.07.2008 @14:06:38
No kurffa, co? Ja nie dam? :D
~BratnyF    15.07.2008 @16:19:10
Super galeria, gratuluję olbrzymiego talentu.
Pozdrawiam
_______
Tańcowała Maryjanka z Wickiem z Wickiem
Wybiła mu śtyry zymby cyckiem, cyckiem
Cymu ześ sie Maryjanko trzonsła, trzonsła
Wybiłaś mi śtyry zymby z dzionsła, z dzionsła
~Fenrig    12.05.2008 @08:36:53
Galeria na duży plus. mam nadzieję , że będzie co oglądać i w przyszłości. Pozdrawiam
~DeeEdge    05.05.2008 @21:24:43
thx :D
_______
Rozbij swoją wrażliwość kreskami na tym co Cię otacza, poznaj, naucz sie, zmień, stwórz od nowa.
~MOPczynska    25.03.2008 @15:07:09
_______
truj mnie!
+azmii    23.03.2008 @20:16:30
no może... mnie tam bardzo wkurza że takie kijowe zdjęcie musiałam dać...
~Qd    20.03.2008 @20:57:23
jaszka, druknij esm :D
_______
powracam...
tak mi się zdaje
~DeeEdge    14.03.2008 @21:03:56
thx Piotrze
_______
Rozbij swoją wrażliwość kreskami na tym co Cię otacza, poznaj, naucz sie, zmień, stwórz od nowa.
~fsn    11.03.2008 @19:38:17
dzięki man. wstaw tu coś nowego. pzdr.
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt